One day trip to my town



Pada 19/10/19, saya dan kawan saya telah pergi ke My town shopping centre untuk membeli barang keperluan. Pada hari itu, kami telah menaiki bus Mrt di KKM sehingga ke stadium Kajang. Selepas sampai ke stadium Kajang, kami telah menaiki lift untuk menaik mrt. Setelah sampai ke station concrach, kami pun turun dari mrt dan berjalan kaki ke My town. Dalam my town terdapat pelbagai jenis makanan dan barang- barang yang pelbagai. Saya telah pun menjamu sarapan pagi di situ. Saya telah makan sepinggan mi dan semangkuk manisan di sana. Selepas itu, saya ternampak sekumpulan orang sedang menari senamrobik di tingkat bawah. Mereka semua kelihatan bersemangat daripada saya walaupun umur mereka lebih besar daripada saya. Selepas itu, seekor peacock yang cantik telah menarik perhatian saya. Peacock itu dihasilkan sebagai tanda Deepavali sudah mendekati. Saya telah membeli sehelai baju disana kerana sangat cantik.
Pada pukul 5 petang, saya pun pergi menaik mrt untuk balik ke kolej.



评论

此博客中的热门博文

Pemilihan atlet Sukem Kolej Keris Mas bagi acara Ping Pong

Fac Night

CITRA PENULISAN SKRIP