Pemilihan atlet Sukem Kolej Keris Mas bagi acara Ping Pong

Pada 13/10/19, 9pm, KKM telah mengadakan satu pemilihan atlet bagi acara sukem ping pong. Saya telah pun menyertainya bagi mengetahui kekuatan saya dalam permainan ping pong. Pada hari itu, saya berasa sangat gelisah dan takut sebab saya sudah beberapa tahun tidak sentuh permainan ping pong. Ketika saya sampai kat dewan KKM, saya telah melihat seorang peserta perempuan yang sangat rajin berlatih. Apabila saya mengetahui bahawa dia merupakan pihak lawan saya, saya sudah berasa kecewa. Hati saya pun berfikir takapa kalau kalah tahun hadapan boleh datang lagi. Jadi saya pun main dengan hati yang tenang. Akhirnya, saya memang sudah kalah. Pemilihan ini. merupakan sistem kalah mati, jadi saya sudah disingkirkan pada pertandingan pertama. Oleh itu, apa yang saya hendak sampaikan ialah kita perlulah sentiasa rajin dalam apa-apa pun dan bukannya sudah mau sampai baru takut. 

评论

此博客中的热门博文

Fac Night

CITRA PENULISAN SKRIP