MALAM PERAYAAN TANG YUAN KE-9

Kelab Tiong Hwa Kolej Keris Mas telah mengadakan Malam Perayaan Tang Yuan k- 9 di dewan besar kkm pada 5/12/19. Saya telah bertugas sebagai exco teknikal yang bertanggungjawab untuk membuat video, slide, mengambil gambar dan sebagainya. Kami telahpun membuat persediaan selama satu bulan lebih sebelum aktiviti ini dimulakan. Pada hari itu, saya telah menggantikan seorang AJK yang bertugas untuk mengambil gambar pada pukul 5pm kerana dia ada kelas. Pada pukul 6, saya pun pass balik camera bagi dia ambil gambar. Kemudian saya diarahkan untuk mengambil gambar aktiviti tersebut dengan menggunakan telefon bimbit kerana Mep KKM nak gambar tersebut. Acara yang paling digemari oleh saya ialah ketika persembahan daripada Dr Soo wincci yang merupakan idol saya sejak kecil lagi. Ketika idol saya sampai di bilik rehat artis, saya telah berlari ke dalam bilik tersebut untuk mengambil gambar dengannya dengan ditemani oleh seorang kawan(sebab saya takut).
Selepas persembahan idol, akhirnya perayaan tersebut.

评论

此博客中的热门博文

Pemilihan atlet Sukem Kolej Keris Mas bagi acara Ping Pong

Fac Night

CITRA PENULISAN SKRIP