CITRA PENULISAN SKRIP

Sangat gembira bahawa saya telah mengambil citra penulisan skrip pada sem1 tahun satu. Citra ini merupakan citra yang sangat mencabar fikiran minda saya. Saya telah pun menyiapkan skrip saya dengan berusaha dan tidak berasa menyesal akan skrip diri sendiri. Pameran skrip yang diadakan juga telah memberi galakkan yang sangat besar kepada saya kerana terdapat kawan-kawan yang membaca skrip saya dan memberi komen atas skrip saya. Saya juga berasa amat gagum akan diri sendiri kerana dapat menyiapkan skrip yang saya rasa saya tidak dapat hasilkan. Saya amat berterima kasih kepada Dr. Zainatul Shuhaida Abd. Rahman kerana telah mengajar saya bagaimana untuk menghasilkan satu skrip yang baik dan memberi tunjuk ajar dengan penuh kasih sayang.
Sekian dari saya,
TAN KAH PEI




评论

此博客中的热门博文

Pemilihan atlet Sukem Kolej Keris Mas bagi acara Ping Pong

Fac Night